Οι στόχοι του μαθήματος είναι σαφείς; *
Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρίνεται στους στόχους του μαθήματος; *
Το περιεχόμενο του μαθήματος είναι αξιόλογο, ενδιαφέρον και σας ικανοποίησε; *
Οι προαπαιτούμενες γνώσεις για το μάθημα καλύπτονται από άλλα διδαχθέντα μαθήματα; *
Η ύλη του μαθήματος παρουσιάζει επικαλύψεις με άλλα διδαχθέντα μαθήματα; *
Η διδασκαλία του μαθήματος περιλαμβάνει ικανοποιητικό αριθμό ασκήσεων ή περιπτώσεων εφαρμογής; *
Χρησιμοποιούνται κατάλληλα εποπτικά μέσα για τη διδασκαλία; *
Η οργάνωση του μαθήματος (συντονισμός διδασκόντων, διαδοχή θεωρίας-ασκήσεων-εργαστηρίων κ.λπ.) είναι ικανοποιητική; *
Το προτεινόμενο εκπαιδευτικό υλικό (σύγγραμμα, σημειώσεις, βιβλιογραφία) υποστηρίζει με επάρκεια τη διδασκαλία; *
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του μαθήματος είναι ικανοποιητικό; *
Το αντικείμενο των ασκήσεων εξυπηρετεί τους στόχους / εμπέδωση του μαθήματος; *
Τα εκπαιδευτικά κείμενα που συνοδεύουν τις ασκήσεις είναι επαρκή; *
Η απαιτούμενη ποσότητα μελέτης / εργασιών είναι: *
(1: μικρή έως 5: υπερβολική)
Η μεταδοτικότητα του διδάσκοντα είναι ικανοποιητική; *
Δ. Καλιαμπάκος, Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο διδάσκων οργανώνει και παρουσιάζει το περιεχόμενο του μαθήματος με συστηματικό και μεθοδικό τρόπο; *
Δ. Καλιαμπάκος, Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο διδάσκων ενθαρρύνει τους φοιτητές να συμμετέχουν στο μάθημα διατυπώνοντας απορίες και ερωτήσεις; *
Δ. Καλιαμπάκος, Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο τρόπος διδασκαλίας βοηθά στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης; *
Δ. Καλιαμπάκος, Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο βαθμός συνεργασίας με το διδάσκοντα είναι ικανοποιητικός; *
Δ. Καλιαμπάκος, Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο διδάσκων είναι συνεπής στις εκπαιδευτικές του υποχρεώσεις (προτοιμασία, διόρθωση ασκήσεων, κ.α.); *
Δ. Καλιαμπάκος, Καθηγ. (ΜΜΜ)
Η μεταδοτικότητα του διδάσκοντα είναι ικανοποιητική; *
Α. Μπενάρδος, Αν. Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο διδάσκων οργανώνει και παρουσιάζει το περιεχόμενο του μαθήματος με συστηματικό και μεθοδικό τρόπο; *
Α. Μπενάρδος, Αν. Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο διδάσκων ενθαρρύνει τους φοιτητές να συμμετέχουν στο μάθημα διατυπώνοντας απορίες και ερωτήσεις; *
Α. Μπενάρδος, Αν. Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο τρόπος διδασκαλίας βοηθά στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης; *
Α. Μπενάρδος, Αν. Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο βαθμός συνεργασίας με το διδάσκοντα είναι ικανοποιητικός; *
Α. Μπενάρδος, Αν. Καθηγ. (ΜΜΜ)
Ο διδάσκων είναι συνεπής στις εκπαιδευτικές του υποχρεώσεις (προτοιμασία, διόρθωση ασκήσεων, κ.α.); *
Α. Μπενάρδος, Αν. Καθηγ. (ΜΜΜ)
Το Επικουρικό διδακτικό προσωπικό Παρακολουθεί, υποστηρίζει και ελέγχει ικανοποιητικά την εκπόνηση των φοιτητικών εργασιών; *
Παρακολουθώ τακτικά τις διαλέξεις του μαθήματος *
Εάν απαντήσατε 1 ή 2, συμπληρώστε τους κυριότερους λόγους μη τακτικής παρακολούθησης στο τέλος των ερωτήσεων